  • Data: 2009-11-09 18:38:32
    Temat: Re: ubezpieczenie auta osoby niepełnosprawnej
    Od: SQLwiel <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > No jasne, zajmij prawdziwym niepelnosprawnym te ich miejsca, wiele osob
    > tak robi bez zadnych "papierow". Inwalida w zeby przeciez nie da.

    Wyluzuj. A skąd wiesz, że jego członek najbliższej rodziny nie jest
    PRAWDZIWYM niepełnosprawnym?
    Patologią jest ustawowe stosowanie przywilejów, bo to rodzi
    nieprawidłowości.

    BTW - karta inwalidzka wydawana jest "na osobę", a nie na pojazd. Jest
    ze zdjęciem i chyba "ważna z dowodem tożsamości" - nie chce mi się
    sprawdzać. Kosztuje też trochę, a posiadacz jest szykanowany
    koniecznością stawienia się później na dodatkowe badania lekarskie pod
    kątem "czy może jeszcze prowadzić auto".

    --
    Pzdr. SQLwiel.