  • Data: 2003-09-23 09:48:48
    Temat: Re: ub. zdrowotne
    Od: "LeszekO" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzyś wrote:
    > Mam pytanie. Czy jeśli osoba prowadząca działalność gospodarczą
    > jest cały miesiąc na zwolnieniu lekarskim, w związku z czym nie płaci
    > ub. społecznych i Funduszu Pracy, to czy musi zapłacić całą składkę na
    > ubezpieczenie zdrowotne? Wiem, że jest tak w przypadku gdy tylko część
    > miesiąca choruje, natomiast pierwszy raz mam sytuację, gdy choroba
    > trwa cały miesiąc.

    Przeciez tak naprawde ubezpieczenie zdrowotne, to część podatku
    dochodowego. Jeśli zapłacisz, to pomniejszy podatek.
    Prawdopodobnie (jeśli to własna dział gospodarcza) nic nie płaciłbyś
    tylko w przypadku zawieszenia działalności na cały ten miesiąc (i to
    chyba tylko wowczas gdyby pokrywal sie z mies. kalend) ale teraz to juz
    chyba trochę za późno.
    Spekuluje, bo nie znam w ogóle sytuacji.

    L...@a...pl
    Przesuń kropkę sprzed nazwiska przed net