eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkitroche NTG , podpisanie maila certyfikatem kwalifikowanym › Re: troche NTG , podpisanie maila certyfikatem kwalifikowanym
  • Data: 2009-01-17 13:58:56
    Temat: Re: troche NTG , podpisanie maila certyfikatem kwalifikowanym
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Kotlet,

    Saturday, January 17, 2009, 1:57:11 PM, you wrote:

    [...]

    > mozesz rozwinac? (jestem zielony jezeli o podpisy chodzi)

    Uzupełniając:
    Certyfikaty najwygodniej w Windows obsługuje się z poziomu IE,
    niestety - wchodzisz w menu - Narzędzia - Opcje internetowe -
    Zawartość - Certyfikaty. Certum CA powinno być na liście Zaufane
    główne urzędy certyfikacji - tam sprawdzisz ważność certyfikatu.
    Aktualny jest ważny do 2027 roku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl