  • From: "XYZ" <x...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: taksometry fiskalne, VAT i odliczenia czyli koszty
    Date: Fri, 31 Oct 2003 13:45:06 +0100

    news:bntkkj$8h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > O Jezu.
    > Ja juz za stara jestem na takie wstrząsające informacje...
    >
    > Świadczenie usług zwolnionych daje prawo do zwrotu VAT naliczonego????
    > Znowu wczoraj w nocy pozmieniali ustawy.

    No zaraz... Osobiście nie mam takich usług, ale znajomy sprzedaje materace
    rehabilitacyjne i ma tam na pewno stawkę niższą niż 22 czy 7% (ma też
    prodyktu na 22%) i jakoś US mu oddaje VAT. Ale nie upieram się!
    Przede wszystkim wkurzony jestem na taksówkarzy, a tekst "mozna odliczac
    faktury VAT za paliwo, naprawy itd tak jak inni
    podatnicy" wkurza mnie, bo jakoś "inni podatnicy" takich praw dla paliwa nie
    mają. Coraz bardziej wydaje mi się, że taksówkarze żyją poza światem
    stworzonym przez naszą władzę i chcieliby tak żyć w nieświadomości. Ale to
    nie ta grupa i na pewno Maddy masz rację. Sorry

    Kuba