  • Data: 2003-07-04 07:57:41
    Temat: Re: szukam taniego notariusza !!!
    Od: Dawid <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Owszem, uwazam, ze to brak konkurencji cenowej jest nieetyczny. Zreszta
    uslugi notariusza (jak i wszelkie inne prawnicze) sa najzwyklejszymi w
    swiecie uslugami i nie widze zadnego logicznego powodu dla ktorego
    mialaby nie obowiazywac na tym rynku konkurencja cenowa. jedynym
    ograniczeniem powinien byc obowiazek posiadania odpowiednich uprawnien.
    Oczywiscie to moja opnia i zdaje sobie sprawe ze rzeczywistosc w tej
    materii jest inna. Oczywiscie wiem o wewn. przepisach, o ktorych piszesz
    ale to wlasnie one sa (w tym zakresie) totalna bzdura i sluza tylko i
    wylacznie pilnowaniu wlasnych interesow materialnych notariuszy (bo na
    pewno nie powoduja poprawienia jakosci uslug tychze - do czego na pewno
    przyczynilaby sie konkurencja cenowa.)
    Pozdrawiam.
    Dawid.