  • Data: 2002-10-13 17:42:07
    Temat: Re: study
    Od: "Centauri" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki za maila

    oczywiscie nie zarabiam 3000 tys zl :) tylko ... jak dobrze pojdzie po mojej
    mysli to z 3000zl i nie na miesiac ( moze tak ktos pomyslal )
    tylko mialem na mysli czas 0,5 roku .... w sumie to nie jest duzo kasy... bo
    czasem musze sie sporo narobic dla paru groszy

    co do pomocy w spawie linuxa, pehapa i mysqla to duzo Ci nie pomoge,
    poniewaz obracam sie troche w innej dziedzinie
    ..mianowicie trorzenie www ... + flash ( action script ) + grafika 3d ..
    choc ostatnio jednak dominuje flash+actionscript

    ps. z doswiadczenia wiem, ze w polskim inecie ( i w ogole w inecie ) nie ma
    tego co znajdziesz w ksiazkach,
    tzn.. jak chcesz moze cos wyskubiesz ... ale jednak jak bierzesz sie za cos
    na serio to bez dobrych ksiazek sie nie obejdziesz

    pozdrawiam
    centauri