  • Data: 2007-01-26 22:20:49
    Temat: Re: struktura sprzedaży
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

    > ...liczonej obrotem... (nie netto)

    Mógłbym poprosić o wersję łopatologiczną? Błędne będzie policzenie: kol. 10
    (RS VAT) w liczniku a w mianowniku suma kol. 10 i 16 daje nam procentowo
    sprzedaż zwolnioną, natomiast kol. 16 w liczniku i w mianowniku j.w. daje
    nam procentowo sprzedaż opodatkowaną (u mnie tylko zwolnione i 22%)?

    --
    dropzone