  • Data: 2004-04-17 20:31:31
    Temat: Re: sprzedaz zwolniona z VAT
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-04-16 11:10, Użytkownik bosz napisał:
    > czeslaw wrote:

    > Normalnie, to sie rozlicza "struktura zakupow"
    > sprzedaz bezrachunkowa brutto...

    Dzieki. Takiego detalu informacji mi brakowalo.
    Jesli tylko to to temat mozna skreslic.

    Ogolnie chodzilo o moj prywatny (uzywany) samochod wprowadzony do ST
    mojej jednoosobowej firmy a potem sprzedany z faktura VAT z opcja
    "zwolniony z VAT na podstawie rozp min fin P.67.1.9 z dnia 22.03.02,
    podstawa zwolnienia - PKWIU 34,10,2X" - nie mam jak w tej chwili
    sprawdzic co tam bylo ale komis mial to na pieczatce wiec musial uzywac
    na codzien czyli to jest czyste (dla nich).
    ---