  • Data: 2004-11-28 17:49:05
    Temat: Re: sprzedaż zamortyzowanego auta
    Od: "ptos" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję

    > A podatek dochodowy od sprzedaży zapłacisz.
    A osoba kupująca? Bo jak pamiętam kupując samochód (używany od osoby
    fizycznej), gdy jeszcze nie prowadziłam dg to ja płaciłam podatek do US a
    osoba sprzedająca była zwolniona. Teraz zapłacą obie strony?

    Ania

    P.S. A przy okazji czy ktoś mógłby mi dać link do jakiejś strony gdzie
    mogę znależć wzory dokumentów koniecznych do sfinalizowania sprzedaży (wzór
    umowy i jeszcze innych, o których teraz nie pamiętam, a też są potrzebne)