  • Data: 2014-12-11 21:48:15
    Temat: Re: sprzedaż właśności prywatnej przez DG
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości :

    > A do wersji że to wyposażenie (znaczy coś potrzebnego do
    > DG wątkotwórcy) komentarza nie dopisał, znaczy nie wchodzi
    > w rachubę (ponadto jakby kupił jakiś czas temu a teraz
    > sprzedał, byłoby wiarygodne, zaś zakup i natychmiastowa
    > sprzedaż wskazuje na "zamiar handlowy").

    Przepraszam że się nie oddzywałem, byłem odcięty od świata kilka dni.
    Faktycznie z tym komisem to fajny pomysł tylko nie bardzo znam kogoś takiego.
    To urządzenie jak najbardziej jest związane z moją DG - kupiłem je kilka lat
    temu i tak jak pisałem przed zarejestrowaniem DG - po prostu trafiła się
    okazja - więc w sumie można chyba by potraktować jako wyposażenie...

    Piotr