  • Data: 2011-08-25 09:32:56
    Temat: Re: sprzedaz towaru/uslugi do kraju UE
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.08.2011 09:56, Tomasz Chmielewski wrote:

    > (...)

    > No to chyba sie nie wylegitymuje VAT ID, skoro nie jest platnikiem VAT?

    Przeoczyłem to. Ale dla reverse-charge nie ma to znaczenia - i tak oni
    muszą zapłacić VAT u siebie. Jeśli nie mają VAT ID to sprzedawca ma
    problem i dla własnego bezpieczeństwa chyba powinien naliczyć polski
    VAT. Na co z kolei może się nie zgodzić nabywca.
    Ale to już takie gdybanie bo nie przerabiałem takiej sytuacji.

    Tomek