  • Data: 2003-01-25 21:23:08
    Temat: Re: sprzedaz towaru poza granice kraju
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ola Mycha <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Dopoki nie mam potwierdzenia z granicy
    To czekasz spokojnie aż je otrzymasz.trwa to 2-3 tygodni-masz więc czas
    na złożenie deklaracji,nawet gdy sprzedasz ostatniego dnia m-ca.

    > jako krajowa, opodatkowana stawka 22%, czyli na deklaracji vat7 w
    > miesiacu sprzedazy w rubryce 32 wpisuje kwote netto 10000 zl, rubryka
    > 33: 2200zl vat.

    I jesteś w plecy 2200

    > wplacam do urzedu skarbowego.

    Ani się waż.Jak masz za dużo pieniędzy to podam Ci numer mojego konta.

    Na rozliczenie VAT z eksportu masz dwa m-ce,więc spoko.
    Nie opisuję przypadku gdyby ten SAD nie wrócił z granicy,bo to rzadki
    przypadek-szczególnie przy samochodzie.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet