  • Data: 2011-06-23 08:18:22
    Temat: Re: sprzedaz towaru bez faktury zakupu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Jun 2011, RD wrote:

    > Fakt, przepraszam - jestem na KPiR, VAT.

    No to rozporządzenia znasz ;)

    > Co do daty sprzedaży, to dzień wystawienia faktury, a więc miesiąc po.

    Opisałem co widzę w przepisach w poście do Roberta

    > Ale chętnie przeczytam informacje dla obu przypadków - jak wyżej oraz
    > z datą sprzedaży miesiąc wcześniej (1.05), a datą wystawienia faktury
    > miesiąc później (1.06).

    I jaki problem widzisz w tym przypadku?
    Przepis o prawie do odliczania VAT przez "dwa następne okresy" znasz.
    No to o co chodzi?

    Zwróć uwagę, że jeśli "przyjmujesz" towar handlowy bez dowodu zakupu,
    to masz mieć "opis".
    Bez względu na jakiekolwiek daty na fakturach.
    A jeśli tego nie robiłeś, to łamałeś prawo, ale bez związku z "problemem
    daty" :)

    pzdr, Gotfryd