    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedaż samochodu
    Date: Tue, 18 Apr 2006 11:29:55 +0200

    On Tue, 18 Apr 2006, Maciej Bebenek wrote:

    > Ale w przypadku amortyzacji, chyba nie dolicza się "wprost" ceny sprzedaży?

    Wprost.
    Co najwyżej zalicza się do kosztów kwotę której się NIE zamortyzowało,
    ale piszesz "zamortyzowany" więc nie ma już czego "odjąć".
    To jest logiczne: amortyzacja stanowi koszt, ma pokryć "zużycie" ST,
    jak coś mimo zamortyzowania ma pewną wartość to znaczy że
    kwota amortyzacji była (w sposób jak najbardziej legalny) za wysoka :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)