    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedaz ponizej kosztu zakupu
    Date: Wed, 13 Feb 2002 20:17:59 +0100

    On Wed, 13 Feb 2002 13:38:06 +0100, Pawel Boguszewski

    >Czy jest to jakos obwarowane prawnie? Stopien pokrewienstwa?

    Nie wiem, ale najbezpieczniej wtedy sprzedawać osobom całkiem obcym,
    żeby kobntrola Ci nie zarzuciła, że generujesz sztuczne koszty. No bo
    przecież jeżeli kupisz komputer za 4tysiące i sprzedasz go sobie za
    100zł to generalnie wpisałeś sobie go w koszty, jako stratę, a
    komputer masz w domu. Jak sprzedasz obcemu, to też się będą pewnie
    zastanawiać dlaczego sprzedajesz ze stratą, ale łatwiej wytlumaczyć,
    że to własnie dlatego, że cena spadła.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)