    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedawanie na allegro rzeczy z firmy
    Date: Wed, 2 Jul 2008 13:49:33 +0200

    On Wed, 2 Jul 2008, Tristan wrote:

    > oczywiście z dokładnością do Kasi Fiszkalnej.

    Ano, już mi ajt przypominał, lekkomyślnie nie wspomniałem, fakt!
    Może pojawią się pośrednicy: "prowizja za użycie k.f. z tytułu
    odsprzedaży zastrzeżonych sprzętów na allegro dla osób fizycznych
    nie prowadzących DG" :>
    IMVHO to głupota - powinno być zwolnienie dla sprzętu używanego
    (niech by było "dłużej niż" np. 12 miesięcy, aby zniechęcić do
    ukrywania pod pozorem ST faktycznego obrotu towarami handlowymi).

    pzdr, Gotfryd