  • Data: 2006-05-05 07:53:32
    Temat: Re: sprzedac program poprzez firme...
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4 maj o godzinie 21:54, na pl.soc.prawo.podatki, Marek napisał(a):

    > Dlaczego da w skore ? O co wan chodzi ? Legalnie firma rodzinna mnie
    > zatrudnia
    ^^^^^^^^^
    o to, to - zapamiętaj ....

    > jako programiste i przedmiotem umowy o dzielo

    Albo zatrudnia, albo zleca wykonanie dzieła.
    Choć jedno nei wyklucza drugiego - to z podatkowego punktu widzenia Twoje
    kombinacje nie maja sensu - oZUSownie UoP, oZUSowanie UoDz ..... ehhhhh

    > Ja juz sie rozliczylem i dostalem pieniadze na umowe o dzielo.

    Czytałeś opisowo post Gotfryda?
    Jeżeli nie - to przeczytaj. Natomiast jeżeli czytałeś i nadal nie
    "kapujesz" - to udaj się z wizytą do biura doradztwa podatkowego, za drobną
    opłatą powinni Ci to łopatologicznie wyjaśnić.
    "Handlowanie" z rodziną nie jest dobrym pomysłem.
    Ale jak to zwykł mawiać Gotfryd - każdy odpowiada za siebie ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany