    From: "Waldemar Natoński" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sposób na nieucziwego pracodawcę...
    Date: Tue, 1 Apr 2003 08:54:24 +0200

    Użytkownik "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b6ajeq$edh$1@news.onet.pl...

    > No......co do tego to miałbym wątpliwości.
    > Niezbadane są wyroki sądowe, szczególnie w sądach pracy.
    > Sprawy ciągną się latami, a sędziowie za wszelką cenę nakłaniają do ugody.
    > Bez adwokata,na którego musisz majątek wydać,może być kiepsko.
    > To co wygrasz zapłacisz adwokatowi, bo przecież nie będzie Cie bronić
    > z oficjalnego cennika, a rachunku na pewno nie wystawi.
    > Reasumując, życzę jak najlepiej, ale zalecał bym nie przesadzać z
    > optymizmem.
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Jeżeli chodzi o ugodę to jestem jak najbardziej za..... zapłaci co mi wisi i
    po sprawie, a jeśli nie....
    Co do prawnika to spokojna głowa, to sprawa rodzinna i to mnie nie akurat
    nie będzie kosztowało.
    Co więcej, kosztami sądowymi po wygraniu sprawy obciążymy pracodawcę... to
    normalka.
    Być może będzie się to ciągnęło latami.

    WN