  • Data: 2003-09-19 10:48:33
    Temat: Re: spółka jawna ?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoja drogą - WSZYSCY znani mi prawnicy mówią potocznie "kodeks
    > handlowy" i nikt nikogo nie poprawia.
    > No, w oficjalnych pismach czy wystąpieniach to KSH, ale na co dzień?
    > W końcu ustawy o vacie tez nie ma ;-)) A ilez razy ją tu wspominamy.

    Mialem wyklady z prawnikiem na temat ksh i on sie czepial o nazwe. Moze
    dlatego, ze go tworzyl :-) Ustawa o VAT ejst jedna (no czesto zmieniana -
    ale jedna) a kh i ksh to dwie inne ustawy.
    P.S. Czy ci prawnicy nadal licza w milionach zlotych? ;-) Nie to, ze sie
    czepial. Pozdrawiam

    P.S. Proponuje skonczyc dyskusie bo to tylko bicie piany.

    Adam