  • Data: 2007-09-28 11:56:30
    Temat: Re: spolka cywilna i sprzet
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > A dowody zakupu masz, czy pochodzą z przemytu? ;)

    Chyba nie mam obowiazku rpzechowywania dowodow zakupu rzeczy zakupionych
    2 lata wczesniej ?

    > Możesz po polsku?
    > Jako wspólnik SC chcesz od samego siebie kupić coś co spółka sprzedaje? :)

    Ok to jeszcze raz po Polsku :-)
    Czy jesli spolka zakupi z jakiegos zrodla sprzet duuzo powyzej ceny
    rynkowej, to czy ktos sie przyczepi (urzad skarbowy ?? ?) ze wspolnicy
    dzialaja na szkode swojej spolki ? Moim zdaniem to moja sprawa ze jestem
    niegospodarny, ale spotkalem sie z opinia ze to nie tylko moja sprawa.

    Pozdrawiam,
    Piotr Wójcicki