  • Data: 2004-04-09 23:38:43
    Temat: Re: splacenie zaleglego ZUSu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Apr 2004, Adam Szendzielorz wrote:
    [...ktoś...]
    >+ > Zalóz sobie konto w mbanku (darmo) i przelewy do US i ZUS tez masz
    >+ > darmo. A kilka dni zwloki Cie nie zbawią.
    >+
    >+ Mam prywatne konto w mbanku - czy moge z niego na pewno puscic przelewy
    >+ do ZUSu ? Nigdzie tego konta nie zglaszalem - ani do US ani ZUS, z tego
    >+ co wiem

    A skąd wiesz ? ;)

    >+ to przelewy do US musza chyba isc z konta firmowego - czy ten
    >+ przepis nie obowiazuje w przypadku ZUS ?:)

    Co to za przepis, bo legendy krążą co chwilę a od kilku lat
    nikt go na grupie nie podał ?? Masz szanse być pierwszy ;) !
    Dla ZUSu było kiedyś parę komentarzy w prasie - ewidentnie
    to jest twoja *osobista* płatność. To samo AFAIK dotyczy
    wpłat podatku wyliczonego z PIT-5 (ale nie PIT-4 czy PIT-11 !)
    oraz VAT OF (ale nie S.C. !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)