  • Data: 2007-09-15 13:51:36
    Temat: Re: spadek, darowizna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:fcfoes$sjo$5@inews.gazeta.pl...

    > W sumie może i racja - przeoczyłem słowo "ciotce" to zapewne komplikuje
    > sytuację.

    No właśnie.
    O ile spadek bez podatku przejdzie o tyle darowizna ciotce już niestety nie
    I żeby tutaj nie zapłacic podatku to trzebaby coś więcej wiedzieć o
    citoce, czy ma inne mieszkanie i czy ewentualnie może zobowiązać się i
    mieszkać w darowanym mieszkaniu, aby uniknąć podatku od darowizny.

    Po za tym niczego nie trzeba deklarować wUS w przypadu umów notarialnych
    a tutaj tylko taka moze byc zawarta.