  • Data: 2003-12-30 13:01:50
    Temat: Re: sp z o.o.
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Łukasz Kaliński l...@p...onet.pl ...

    > mam takie pytanko: kupiliśmy udziały w sp. z o.o. nie działającej od
    > 1996 roku, wczoraj u notariusza odbyliśmy Zgromadzenie Wspólników
    > zmieniające prawie wszystko w umowie spółki, a co najważniejsze
    > również samą nazwę. Jutro składamy dokumenty w KRS.
    > A co z Urzędem Skarbowym?
    > Jeżeli spółka ma NIP i Regon czy możemy odwiesic dzialalność przed
    > uzyskaniem wpisu w KRS (obecnie RHB)?
    > A jeżeli tak, to jaką nazwą mamy się posługiwać: starą, czy nową? czy
    > może: Nowa Sp. z o.o. (dawniej Stara Sp. z o.o.) ??

    Z tego co wiem to w US nowa nazwę podajecie dopiero wtedy kiedy otrzymacie
    aktualny KRS. Ale najlepiej zadzwońcie do US, przy okazji dowiecie sie czy
    spółka była wogóle zawieszona.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta