  • Data: 2003-12-09 15:38:24
    Temat: Re: sp z o.o
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości

    czy jest jej udziałowcem?

    > IMO standardowo: spółka zwraca z odsetkami i owe odsetki są przychodem
    > pożyczającego. Jeśli nie ma odsetek to odsetki "rynkowe" są przychodem
    > "wirtualnym" spółki.
    > Krótko mówiąc: ktoś musi zapłacić PCC i ktoś musi zapłacić PD lub
    > CIT od "odsetek rynkowych",

    podatek od odsetek potrąca pożyczkodawy spółka i płaci go do US na PIT - 8B,
    PCC jedna ze stron, ile wynosi , ...za mało danych...

    ale przeszkód tu nie widzę :)

    coś mi dzwoni że jeżeli jest to pożyczka od udziałowca??? to jej wartośc nie
    może przekroczyć wysokości kapitału spółki, bo coś tam.... ???? aż
    ciekawy jestem, jakby ktoś mógł zweryfikować.... ;-)