  • Data: 2006-07-12 06:04:48
    Temat: Re: sp cywilna rozliczenie z malzonkiem
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bea wrote:

    > Wprawdzie do konca roku daleko ale.....
    > Dotarlo do mnie ze jezeli maz ma przychody ze spolki cywilnej to nie
    > moze na koniec roku rozliczyc sie z zona bo te dochody nie wchodza do
    > majatku wspolnego (przepis obowiazuje od zeszlego roku).

    A skąd ci to się wzięło? Mam wątpliwości czy dobrze interpretujesz
    zapisy KRiO w sprawie sc. KRiO to, że tak powiem, nie moja działka. Ale
    jestem pewien, że prawo do wspólnego rozliczenia nie jest związane z
    tym czy poszczególne dochody wchodzą czy nie do majątku wspólnego.
    Prawo to wymaga tylko i wyłącznie istnienia przez cały rok małżeńskiej
    wspólnoty majątkowej.