  • Data: 2010-05-25 10:31:27
    Temat: Re: [solved] 2010r zmiana adresu
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-05-2010 o 09:56:42 kenubi <n...@n...pl> napisał(a):

    > 3. Grzejemy do dotychczasowej Ewidencji Dzialalnosci Gospodarczej (UM).
    > - Wypelniamy druk EDG-1 (musialem posiedziec i odnalezc nowe kody PKD
    > 2007
    > rodzajow dzialalnosci (daja ksiazke i stol :) bo dawno sie rejestrowalem
    > nieaktualne).
    > - warto wypelnic adres do korespondencji (jesli inny) bo bedzie to
    > rozsylane
    > - potrzebne bylo zaswiadczenie o zameldowaniu i dowod os.

    Nie było potrzebne zaświadczenie o zameldowaniu, dałeś się nabrać na prawo
    powielaczowe.
    A dowód osobisty był potrzebny tylko żeby sprawdzić czy Ty to Ty - czego
    zresztą
    pewnie i tak urzędnik nie zrobił, a jedynie spisał nr i serię oraz
    porównał pesel.

    > aktualnej
    > pieczatki nadal nie mam i nie wymagali - ot przyjela podpisany druk i
    > tyle.

    Pieczątki to chyba od grudnia 1988. roku nie trzeba mieć

    > - NIP-1 nie chcieli (?!) - powiedziala ze to z EDG-1 przyjdzie.

    A przeczytaj kto teraz składa NIP-1 i czemu nie przesiębiorca :-)

    > 7. ZUS - sie tylko nawypelnialem, bo w okienku dowiedzialem sie ze
    > niepotrzebnie bo przyjdzie z EDG-1 (do ZUS nie trzeba jezdzic).

    A ZUA też ine trzeba ;-) ?

    --
    Tomek