  • Data: 2009-05-02 16:14:41
    Temat: Re: skrocenie nazwy
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezu, przecie to jest właśnie futurek a nie błąd. Właśnie to mi się bardzo
    > podoba w tym programie. Zazwyczaj się przecie księguje kilka(set)
    > dokumentów pod rząd i dodatkowe wciskanie DODAJ stosowane w innych
    > programach tylko spowalnia. Lepiej wcisnąć 1 raz ESC przy księgowaniu
    > nieseryjnym niż 10000 razy DODAJ (nie pamiętam jaki tam skrót jest) przy
    > księgowaniu seryjnym.
    >

    > ??????

    kto mial styk z delphi ten wie o co biega :) powyzsze tez wyglada niedoorbiona
    aplikacj ebazodnowa typowo delphiowa.
    Widzisz gdyby byla op0cja to spoko, ale cos takiego jako norma jest wk.
    tym bardziej ze dubluje niektore pola.
    Na pewno niedorobione sa zakladki, ksieguj w vat , po odznaczeniu np powinna
    autromatyczni esie pojawic zakladak tylko z ksiega a zostaje puste pole. Ja
    sobie poradze bo wiem jak dzialaja te kontorlki ale ewka z sekretariatu bedzie
    miala problem.