  • Data: 2002-03-06 16:19:31
    Temat: Re: skladki na ZUS
    Od: "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cze

    Użytkownik "miro" <m...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a63ejl$9po$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]

    > P.S. Panie Tomaszu ! Nie ma Pan Rodziców - emerytów (powyżej 60-go roku
    > życia) ?... Jeśli Pan ma - to to takie proste przecież !... A ziemi w
    ilości
    > 1,1 ha przeliczeniowego nie może Pan gdzieś - gdziekolwiek ! - nabyć tanio
    ?
    > Można dostać nawet i 3 hektary za 5 tysięcy, i to niekoniecznie na
    > zadupiu...

    moglby Pan blizej przyblizyc ten temat, mam znajomego ktory ma gospodarstwo
    rolne, czy umowa dzierzawy za symboliczna kwote tez wchodzi w gre ???
    slyszalem rowniez ze musze buc posiadaczem ziemii minimum rok, bo dopiero
    wtedy mam moliwosc wyboru ?!
    i jaka skladka na krus w tejc hwili obowiazuje??
    rozumiem ze gdybym zalozyc dzialalnosc pozarolnicza to muisalbym jeszcze
    placic zdrowotne do Zusu???

    TIA

    pozdrawiam
    Tomasz Stopczyński