  • Data: 2002-12-19 21:27:57
    Temat: Re: skladki ZUS a PIT-5
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    news:att7uu$r29$1@druid.ceti.com.pl...
    > to ja zadam moje odwieczne pytanie - ale w ktorej kpir? bo jesli mam
    kilka
    > dzialanosci - to do ktorej to wpisac? i wtedy okaze sie znowu ze ktos
    inny
    > ma koszty - ktorych nie powinien miec - prawda?:-)
    > nie ma jak niechlujstwo naszych ustawodawcow

    Ty Ania nie bądź taka "up................wa" i nie zadawj pytań na które
    brak odpowiedzi. Najprotsze wyjście aby w Twoim (i moim również,choć ja
    mam prościej) przypadku rozwiązać ten problem to likwidacja DG i
    pozostawienie jednej jako OF (broń Boże coby to jak spółka miała
    pozostać).Ja znalazłem rozwiązanie i jest to proste-Twój FP nie jest KUP
    dla pozostałych wspólników (zgodnie z prawem zresztą) i na koniec
    miesiąca to trzeba uwzględnić ( i tak co m-c ,aż dojdziesz do
    szczęśliwego zakończenia roku) w PIT-5. Proste nieprawdaż-:))?
    Jacek

    Dodaj wszędzie -:))))