  • Data: 2002-02-24 20:14:29
    Temat: Re: składka na FP
    Od: "Polus" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Twoje opłaty powinny wygladac natsepujaco:

    Pracownik: 760*2,45% (FP)= 18,62zł
    760*0,08% (FGŚP)=0,61zł

    Ty jako osoba prowadzaca działalność płacisz na FP 1228,37*2,45%=30,10

    Razem ze wszytkimi skladkami powinno wyjsc cos takiego

    51- 579,20zl
    52- 131,68zl
    53- 49,33 zl

    Ja bynajmniej tak robie i dotychczas nikt mnie nie wyprowadzil z bledu.

    Jezeli chodzi o FGŚP to placi sie nawet za jednego pracownika ale jak widac
    sa to kwoty groszowe.