  • Data: 2002-01-24 00:43:57
    Temat: Re: sciaganie VATu od samochodów
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > Słyszałem dzisiaj w radio jednym uchem, że rząd liczy ile może zyskać na
    > kolejnym dołożeniu firmom, mieszając coś z Vatem od samochodów.
    > Czy ktoś wie co oni znowu kombinują?
    >
    > Ostatnio chciałem przejechać przez granicę w Cieszynie (przez to w mieście).
    > Wopista powiedział że mam samochód ciężarowy (nieszczęsna kratka) i że miszę
    > pojechać na to przejście poza miastem. Wspaniałomyślenie poinformował że nie
    > muszę stać w kolejce z TIRami:)))
    > Był drugi dzień świąt, ruchu żadnego a ja miałem uregulowane wszystkie
    > podatki:))) Co takiego zrobiłem że utrudniają jak mogą życie?

    A czym to sie rozni od wycieczki pracownika firmy Tirem za granice.
    Czy jak wyjezdza turystycznie to ma stac razem z osobowymi w kolejce ?

    A przyczyna jest chyba prosta.
    Osobowe czesto nie sa kontrolowane na przejsciu bo jada turystycznie
    a firmowy moze zawsze cos importowac i dlatego jedzie na przejscie
    kontrolowane, czyli dla ciezarowek.

    Odprawa osobowek to czesto paszport i ruch reka ze droga wolna,
    a odprawa ciezarowki to zgloszenie celne towaru do odprawy.
    A skad SG czy celnicy maja wiedziec, ze samochody firmowe za kratkami
    nic nie przewoza ?

    Jacek
    jacek