  • Data: 2003-05-25 12:12:24
    Temat: Re: samochód na firm
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Pater" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:baq8aj$k44$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy jest inny sposób na odliczanie kosztów samochodu osobowego,
    > niż na podstawie ewidencji przebiegu?
    > Samochód jest środkiem trwałym

    Odp. Wydawało mi się, że dla rozliczenia kosztów eksploatacji samochodu
    osobowego będącego środkiem trwałym
    nie stosujemy tzw. kilometrówki, a wydatki na jego eksploatację, remonty,
    naprawy księgujemy "bezpośrednio" w koszty działalności - z ograniczeniami
    wynikającymi z opcji podwyższenia wartości tegoż środka trwałego oraz
    ubezpieczenia (w koszty do wartości pojazdu 10.000,- euro).
    Tzw. kilometrówka (inaczej ewidencja przebiegu ) dotyczyła tylko samochodów
    nie będących środkami trwałymi.
    Ale może (jak mawia niedościła Maddy) coś przespałem ?
    AR