  • Data: 2006-03-21 12:22:24
    Temat: Re: samochód na DG jeszcze raz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Mar 2006, and wrote:

    > Sam musisz zdecydowac ktora jest lepsza. Przejmujesz sam. na firme
    > i wszystkie koszty z nim zwiazane stanowia KUP

    No właśnie nie.
    Przejęcie na firmę nie wystarczy.
    On ma samochód którego wartość początkowa nawet nie zobowiązuje
    do wpisania do ewidencji wyposażenia!!
    Więc może "przejąć" po prostu zaliczając dowód nabycia w koszty i już.

    > lub prowadzisz kilometrowke

    ...mimo "przejęcia na firmę"!
    Warunkiem jest wpis do EST, jednak (a nie bycie w majątku firmowym).

    > (klaniaja sie google)

    Ano ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd