  • Data: 2003-08-23 09:10:40
    Temat: Re: ryczałt i usługi informatyczne... i 17%
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Aug 2003, Maja wrote:

    >+ uslugi informatyczne nie moga byc na ryczalcie

    Ups... a skąd to wiesz ??
    I ile obstawiasz na swoją odpowiedź ;) ?

    wKF: zapodaję podanie o odpowiadanie pod cytatem, założenie
    że "mój list będzie ostatni w dyskusji" jest zazwyczaj błędne
    a komentuje się znacznie prościej poukładane odpowiedzi ;)

    [...]
    >+ > Witam :) wracam juz do dzwnego tematu....chodzi mi o
    >+ > ryczałt przy usługach informatycznych - ktos kiedys pisal
    >+ > ze to jest na 17%; Przeglądałem tutaj ustawe:
    [...]
    >+ > aktualna wersja - nie moge znaleźć tu notki o tym ze na
    >+ > usługi informatyczne jest az 17% - moze ktos wie
    >+ > gdzie to znajde?

    ...zdaje się że ktoś już zapodawał gdzie to wymieniono
    sekcję K... (nie mam pod ręką :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)