    From: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie roczne w programie PITY 2003
    Date: Tue, 3 Feb 2004 15:01:47 -0600

    "Vei" <g...@g...pl> wrote in message
    news:5bdd.0000035e.401ff5d4@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pewien problem. Sciagnelam ze strony www.pity.pl program do
    rozliczenia
    > rocznego.
    >
    > Tak sie sklada, ze jeden miesiąc pracowalam w dwoch firmach (dokladniej od
    1
    > lipca do 31 lipca w jednej firmie w moim miejscu zamieszkania, a od 28
    lipca do
    > dzis w drugiej firmie poza miejscem zamieszkania). Czy koszty uzyskania
    > przychodu a lipiec licze podwojnie (tzn: 99,96 + 124,95), czy np. 1/12 z
    2249,21
> [...]
    Jak klikniesz w rubryka 46 w pit 37 to rozwinie ci się taka drabinka z 6
    polami.
    Twoje koszty wpisujesz w tą czwartą. Zatrzymaj myszkę na chwilę na tymi
    polami, to ci się pojawi opis, które pole do czego służy.
    A KUP liczysz tak.
    7 x 99.96 (styczen-lipiec w jednej firmie). Pewnie tak samo masz na pit-11.
    plus
    6* 124.95 (lipiec - grudzien w drugiej firmie) i to też pewnie masz na
    pit -11 z drugiej firmy.
    Razem 1449.42
    Sumę wpisujesz w wiersz 4 w rubryce 46.
    Rozumiem, że w lipcu przez kilka dni pracowałaś fizycznie w obu firmach.