eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirozliczenie pojazdu, EST, oraz amortyzacja-poczatkujacy › Re: rozliczenie pojazdu, EST, oraz amortyzacja-poczatkujacy
  • Data: 2003-10-02 17:08:58
    Temat: Re: rozliczenie pojazdu, EST, oraz amortyzacja-poczatkujacy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Oct 2003, DEG wrote:
    [...]
    >+ Jak zaksiegowac do srodkow trwalych komputer, gdy na fakturze zakupu z
    >+ hurtowni mam kilkadziesiat czesci, a z kilku z nich zlozylem sprzet ? czy
    >+ jedna i ta sama faktura moze posluzyc do EST oraz do wydatkow ?

    Tak. O ile już zdążyłeś dać "do handlowych" to na
    częsci "do ŚT" zrób przeksięgowanie.
    Opis co poszło "na handel" a co "do ŚT" ja robię na
    fakturze (na odwrocie): "pozycje 1,4,7 - towar
    handlowy, pozycje: 3,8 - użytek wewnętrzny (koszt),
    pozycje: 2,5,6 - do produkcji ŚT"; do tego autograf...

    >+ Czy komputer do kwoty 3500 PLN (netto czy brutto) moge amortyzopwac
    >+ jednorazowo ?

    Netto (jak VATowiec), tak.
    Pilnuj żeby się nie naciąć że komputer za 3498 zł jest
    bez kabelka sieciowego ;> !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)