  • Data: 2004-02-24 18:41:00
    Temat: Re: rozliczenie PIT za 2003 r
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Feb 2004, tosia32 wrote:

    >+ NIE MOŻESZ.RAZEM MOŻE SIĘ ROZLICZAĆ TYLKO RODZIC NA UTRZYMANIU KTÓREGO JEST
    >+ DZIECKO ORAZ KTO SĄDOWNIE MA USTALONĄ OPIEKĘ

    Nie krzycz cały czas, a jak możesz to pisz "pod cytatem".
    Jak na mój gust to sąd "w zakresie rodziców" przecież nic nie musi
    ustanawiać: przecież oni prawa rodzicielskie MAJĄ.
    Co najwyżej w ramach wniosków różnych tenże sąd może je ODEBRAĆ.
    Co do pytania się nie wypowiadam, ale mi wygląda jakbyś suhgerowała
    iż sąd musi wziąć i jedno z rodziców "wyłączyć" z opieki nad dzieckiem.
    Wg mojej wiedzy (acz prawnikiem nie jestem) - wręcz przeciwnie.
    Bez powodu - *nie powinien*.

    pozdrowienia, Gotfryd