    From: <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rezerwa a RMK
    Date: 5 Jun 2002 17:28:11 +0200

    dzieki za odpowiedz
    > o boże.
    hmmmm nie załamuj sie to tylko pytanie ;)

    > Różnica jes zasadnicza. patrz słowniczek w znowelizowanej uor.
    > nie chce mi się pisać całego wyjaśnienia

    w słowniczku raczej nie ma definicji biernych RMK kosztów , wiec ta rada do
    niczego sie nie przyda...a jeśli nie chce ci sie pisać to po co wogole
    odpowiadasz ??? ale dzieki.

    ustawa mówi ze rezerwy tworzy sie na zobowiązania "o dużym stopniu
    prawdopodobieństwa" a bierne RMK kosztów "w wysokości prawdopodobnch
    zobowiązań"
    to jaka jest róznica w tym prawdopodobieństwie ze raz jest tezerwa a raz
    bierne RMK kosztów ??
    Ponadto art 35d.1 RachU mówi , iż rezerwy tworzy sie w szczególności "z tytułu
    udzielonych gwarancji " a w art 39.2 RachU pisze że bierne RMK kosztów
    powstają w wysokości prawdopodobnych zobowiązań ,wynikających w
    szczegolnosci "... z tytułu napraw gwarancyjnych"
    to jak to jest że raz na gwarancje ma być rezerwa a raz bierne RMK kosztów??
    jaka i w czym tu jest róznica?
    To może łaskawie ktoś miły zdecyduje sie mi to wyjaśnić bo sam już sie
    pogubiłem i nie wiem kiedy i na co powstaje rezrwa a kiedy bierne RMK kosztów

    > pozdrawiam
    tez serdecznie pozdrawiam
    i czekam na ewentualne wyjasnienie
    :)