  • Data: 2003-03-10 21:43:57
    Temat: Re: refaktura faktury korygującej
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Mon, 10 Mar 2003 21:24:59 +0100, "Lora"
    <l...@i...pl> zakodował:

    >a dlaczego nie podoba ci sie faktura ze znakiem minus?
    >i dlaczego nie możesz jej ując w rejestrze?

    Bo w rozporządzeniu zmniejszenie podatku może zostać dokonane jedynie
    na podstawie korekty.

    >ujmujesz i jedno i drugie jesli są to 2 osobne dokumenty

    Problem w tym, że jest to jeden dokument.

    >fv na +193,35
    >fv na -33,45
    >czyli dokładnie masz zaksięgowany każdy dokument,

    I masz na FAKTURZE ujemny VAT i cenę. Nie jest dopuszczalna sprzedaż
    wiązana, więc mogę kupić tylko towar z pozycji B. Dlatego też prosiłem
    o hurtową ilość tego towaru (czyli ze sporą dopłatą, bo cena ujemna).

    >twoim zdaniem ma ci zabrac starą fakture i dac nową poprawioną na 159,90?

    Nie - na "nowy" towar/usługę faktura, na zmianę wartości poprzedniej
    faktury korekta.

    >gdzie toawar kosztuje 100zł

    Faktura

    >przydzielony rabat obniża cene o 30%

    Korekta zieniająca rabat (zgodnie z rozporządzeniem)

    >płacisz 70% ceny podstawowej.
    >i masz kwoty na + i na -.

    2 dokumenty.

    >dla mnie normalka...