    From: "Ania" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rachunkowość w oddziale zagranicznym
    Date: 18 Apr 2006 20:34:16 +0200

    WNT?

    > Nie mam ( na szczęście ) takich dylematów.
    > To co pisałem o dowodach MM to miałem na myśli przesunięcia materiałów
    na
    > wewnętrzne potrzeby oddziału.
    > Ale skoro chodzi o towary, które mają być sprzedawane w PL to właściwym
    MZ
> [...]
    > przychody ze sprzedaży, powstaną problemy co do zastosowanych cen między
    > jednostkami powiązanymi itp.
    > W każdym razie należałoby przyjąć takie rozwiązanie, które nie
    spowoduje
    > uszczupleń podatkowych w żadnej z tych jednostek.
    >
    > Dobrym rozwiązaniem byłoby zasięgnięcie opinii właściwego US skoro masz
    > jeszcze na to czas.
    >
    > --
    > Mieczysław
    > Gdy słońce gaśnie, świecą gwiazdy – nie ma ciemności na świecie.

    Mam przykre doświadczenia jeżeli chodzi o info z US. Zwykle dzwonię do czterech
    dla potwierdzenia i niestety zadrza się usłyszeć dwie lub nawet trzy różne
    wersje. A może masz jakąś książkę, z której korzystasz dotyczącą prowadzenia
    oddziałów firm zagranicznych. Byłabym bardzo wdzięczna za jakiekolwiek
    wskazówki, które mogą mi pomóc prowadzić ten oddział.

    Pozdrawiam

    Ania