  • Data: 2004-08-10 21:53:11
    Temat: Re: [pytanie] obywatelstwo, a DG w Polsce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Aug 2004, Pito wrote:

    >+ Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał
    [...]
    >+ > czy osoba posiadająca obywatelstwo niemieckie (rodzice sa Polakami), może
    >+ > prowadzić DG w Polsce (Spółka z o.o. lub jako osoba fizyczna)
    [...]
    >+ Kolega mial taki problem z dziewczyna.
    >+ Otoz moze to byc chyba tylko sp z o.o. co jest trudne do zrealizowania
    >+ I jakies dziwne zezwolenie od wojewody ale nie wiem czego dotyczace

    Jesteś pewien że to było PO wstąpieniu Polski do Unii ??

    Bo ja to przekonany byłem, że o ile "rynki pracy" (czyli
    zatrudnienie) może być ograniczane lokalnymi przepisami
    - to jest *zakaz* dyskryminacji innych podmiotów unijnych
    w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej !
    A "zezwolenia" to chyba bardzo szczególnych przypadków dotyczą,
    na przykład nabywania ziemi na własność... ale owszem, JEŚLI
    chce kupić trochę pola to chyba restrykcje są (rząd wywalczył
    jakieś w miarę długie terminy).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)