  • Data: 2004-03-11 07:25:39
    Temat: Re: pytanie o pity
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl> wrote in message
    news:c2p3pd$6kc$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > To i ja sie dołacze do pytania.
    > Kuzyn moj (17 lat) uczy sie w zasadniczej szkole i ma praktyke zawodowa w
    > sklepie. I właśnie dostał pit11 od pracodawcy.
    > Czy musi sie rozliczac?
    > Przychody=1 139,4; koszty=1 199,52; spoleczne=208,2.
    > Zaliczki nie miał zadnej pobieranej. Oczywiscie wychodzi 0.
    > Ciekawi mnie to, ponewaz praktyke ma od grudnia 2002-a w tamtym roku nie
    > dostał pita za grudzien.

    Ogólna zasada jest taka, na pewno jak ktoś dostał PITA8B/11 to rozliczyć się
    musi - ale co szkodzi wypełnic PITa, jeżeli w większości przypadków wychodzi
    jakiś zwrot.
    Tutaj zwrot nie wychodzi, ale złożyć PIT trzeba.
    A rozwiązanie zagadki z tą praktyką jest proste - prawdopodobnie jakieś
    pieniądze za tę praktykę w grudniu 2002 wypłacono kuzynowi w styczniu 2003,
    ponieważ do PIT-ów liczy się wynagrodzenia wypłacone/postawione do
    dyspozycji, to w takim razie za rok 2002 żaden PIT nie musiał być
    wystawiony.

    Magda