  • Data: 2003-05-09 09:37:57
    Temat: Re: pytanie o ZUS
    Od: "ela" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelos" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b9fr5a$461$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jako że prowadze działalnośc 4 lata ostatnio miałem L4 na 14 dni
    > ZUS odmówił mi zaliczenia tych dni do chorobowego bo rok temu w
    > kwietniu czyli 04/2002 spóźniłem się z zapłatą składek. Tak więc
    > przez 12 miesięcy placiłem dobrowolne chorobowe nie wiedząc że
    > ustało ono i nie przysluguje mi chorobowe na wypadek prawdziwej choroby.
    > Tak obliczając wydałem ok. 400 zl w powietrze na darmozjadów ZUS
    > nie wiedząc nawet o tym że płace i w zamian nie otrzymuje nic -po prostu.
    >
    > Pytanie: czy w związku z tym że chorobowe ustało mi 04/2002 moge
> [...]
    zdrowotnemu
    i zgłłosić się do ubezpiczenia chorobowego od teraz
    lub pisać do dyrektora ZUS o przywrócenie terminu płatności ubezpieczenia
    chorobowego
    i czekac na odpowiedź na wszelki wypadek zgłosić sie do ubezpieczenia od
    teraz
    jeżeli odmówi zrobić korekty bez ubezpieczenia chorobowego tem sposobem
    odzyskasz
    pieniądze bez odsetek oczywiscie
    ela