  • Data: 2002-08-07 08:06:19
    Temat: Re: przekaz elektroniczny-klucz prywatny
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jacek napisał:
    > Gdy uruchamiam przekaz elektroniczny program zgłasza że klucz prywatny traci
    > ważność.Nie zabardzo wiem co mam z tym zrobić. Coś wyczytałem że muszę
    > złożyć wniosek o przedłużenie certyfikatu.Ale czym mogę to wysłać
    > elektroniczne czy powinienem iść na audiencję do zus-u? Proszę o pomoc co z
    > tym zrobić.
    Musisz wygenerować nowy wniosek, tak jak na początku, z tym że ten ma
    inny numerek.
    Warto zapytać w ZUSie. Co jak co ale ta procedurę mają juz ograną.
    Generalnie, bedziesz musiał dokonać zgłoszenia jeszcze raz - znowu
    trzeba iść do zusu ze wszystkimi dokumentami i wnioskiem na dyskietce.
    Elektronicznie sie tego nie da załatwić.

    Maddy (klucz kończy mi się za miesiąc. Juz się cieszę... :-( )

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl