  • Data: 2004-05-17 12:47:13
    Temat: Re: prowizje bankowe
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c8abp3$t78$1@fargo.cgs.pl>, gapa wrote:
    > Czy prowizje bankowe (za przelewy, prowadzenie konta, wpłaty gotówki
    > itd.) są kosztami finansowymi ?? bo, że odsetki to wiem...(potrzebne
    > do wyodrebnienia w kosztach ogółem przy KPiR)

    Jeśli jesteś w stanie wykazać, że powstały w związku z osiągniętym
    przychodem - oczywiście. W praktyce nie wierzę, żeby ktoś dłubał w tym, czy
    3 zł za kartę co miesiąc było uzasadnione, natomiast mi prowizje za
    przelewy międzynarodowe (150-200 zł) kazali przypisać do konkretnych faktur.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl