  • Data: 2003-10-09 20:32:30
    Temat: Re: prowadzenie KPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Oct 2003, Piotr A. Dybczyński wrote:

> [...]
    >+
    >+ > Podsumowując *moje* zdanie: fakt "drukowania z komputera" jeszcze
    >+ > nie oznacza "prowadzenia KPiR technikami informatycznymi".
    >+
    >+ W przypadku jednorazowego wklepania wszystkiego na podstawie np. papierowej
    >+ księgi tylko dla wydrukowania to bym się zgodził.
    >+
    >+ Jednak w praktyce praca z arkuszami chyba częściej oznacza brak wersji
    >+ papierowej i wpisywanie danych na bieżąco (mniej lub bardziej) do kilku
    >+ arkuszy realizujących poszczególne ewidencje.

    Hm... Biorąc pod uwagę że "wydruk i tak być musi" (a musi), to
    *jeśli* jednocześnie możemy wprowadzać KPiR "do 20." (bo np.
    ewidencje VAT są "ręczne" :)) to sam fakt wprowadzenia danych
    i wydrukowania raczej się nie łapie.
    Pytasz kto prowadzi VAT "ręcznie" ?
    Ja, dla przykładu ;)
    Owszem, niewygodne... :(, ale uznałem że na razie bezpieczniejsze.
    [...]
    >+ > pt. "Excel dla opornych" w roli instrukcji ;>
    >+
    >+ Popieram.

    W sumie brzmi nieźle :), pewnie też "podeprę".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)