  • Data: 2006-02-17 18:46:12
    Temat: Re: protokol
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Feb 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > Ja mam przeciwko pierwszemu. Nie znajduję podstaw.

    W sumie... no słusznie.
    BTW:
    Mnie trochę drażni użycie przez ustawodawcę w art.23 słowa "strata"
    (w odmianie l.mn.: "strat"), psujące jednolitość i nie zgadzające
    się z definicją straty zawartej w art.9.2
    Do tego niejednolicie: kilka razy "strat", a jeden raz "strat (kosztów)"
    wyraźnie wskazujących na koszt. "Po prostu koszt", że tak napiszę.
    IMHO z owej niejednoliości (plus *potoczne* znaczenie słowa "strata")
    może brać się domniemanie że "straty trzeba wykazać".
    Podstaw również nie widzę, oponenci proszeni są o wyjście z cienia :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)