    From: "JackyX" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prosze o interpretacje przepisu
    Date: Wed, 19 Apr 2006 20:45:46 +0200

    ubezpieczać musisz co roku. IMHO mogą Cię ukarać tylko za ostatnie 3
    lata.

    poza tematem:
    Zważywszy wysokość kary i cenę motoru być może lepiej będzie kupić nowy
    sprzęt i ubezpieczyć a stary sprzedać w częściach. Pozatym trzeba
    sprawdzić czy 5 lat temu po wyrejestrowaniu pojazdu była konieczność
    nadal go ubezpieczać (wydaje mi się że nie). Chyba do niedawna (ale nie
    wiem od kiedy) obowiązuje przepis mówiący że wogóle nie można
    wyrejestwać pojazdu (w związku z tym trzeba go ciągle ubezpieczać) i
    wyrejestrowany postawić sobie w garażu (trzeba go zezłomować, sprzedać
    lub ktoś musi go ukraść lub od niedawna -całkowicie rowalić za granicą).