    From: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: progi podatkowe
    Date: Wed, 15 Dec 2004 10:51:25 +0100

    > Czy ktos moze mi podac dokadnie gdzie sa "magiczne" granice. Bede jutro
    > negocjowac wynagrodzenie i nie chce przeholowac,zeby nie stracic. Z gory
    > dziekuje

    Wyzszy prog podatkowy obowiazuje od kwoty "powyzej". Nie pamietam kwot
    dokladnie, ale jesli prog jest powyzej powiedzmy 35kzl, to zarabiajac
    rocznie powiedzmy (dochod, bez zusow, skladek, kosztow uzyskania przychodu
    itd) 37kzl, 40% placimy tylko od 2k powyzej 35k (i to najprawdopodobniej
    dopiero w ostatnim miesiacu roku, zalezy jak ci wyjdzie). Nic nie stracisz w
    ten sposob.
    --
    Olleo