  • Data: 2003-04-24 01:13:11
    Temat: Re: problem z ulga remontowa
    Od: "k@pi" <n...@m...to.me> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek T" <s...@p...gliwice.pl> wrote in message
    news:b34sus$204$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Witam
    > Nie jestem pewien jak moge odliczyc faktury z remontu mieszkania.
    > Poniewaz w 2002 roku rozpoczalem remont mieszkania i moglbym odliczyc od
    > podatku okolo 3500 zl, niestety nie zaplacilem tyle podatku bo moje
    dochody
    > nie byly zbyt wysokie.
    > Mam w zwiazku z tym pytanie jak to bedzie w roku 2003, czy bede mogl
    > odliczyc pozostala kwote majac faktury z 2002?

    Wszystkie faktury dotyczace remontu z 2002 roku musisz uwzglednic w
    deklaracji, jezeli masz nadwyzszke powstanie tzw. "Kwota do przeniesienia na
    przyszly rok" I jezeli w 2003 roku zaplacisz tyle podatku by moc ja odliczyc
    to to zrobisz a jezeli nie to znowu przejdzie ona na 2004 rok,
    sumujac:
    wszystkie faktury z zeszlego roku ktore mozesz odliczyc uwzglenij w
    deklaracji!